برگزیدگان ویژه‌برنامه بزرگداشت حکیم نظامی معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی اسامی برگزیدگان ویژه‌برنامه مجازی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این ویژه‌برنامه همزمان با هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

علاقه‌مندان ۹ تا ۱۷ سال از ۱۴ تا ۲۱  اسفند ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا آثار خود را در قالب خوانش اشعار حکیم نظامی گنجوی به صورت فایل صوتی و تصویری به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

بر این اساس و با انتشار اسامی برگزیدگان از میان ۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه، امیرعلی بهاری، هستی نوروزی، باران جلیلی و سوین نبی‌لو از مجتمع شهید فرخی ارومیه، ثنا طیبی، مهدیه حقگو، فرناز محسنی و زهرا نظیفی از مرکز تکاب، کوثر موسوی از مرکز چایپاره، ستیا تابع از مرکز میاندوآب، مبین معروفی، بیتا محمدامینی و پریا عبدالله ملا از مرکز شماره ۲ مهاباد، پریسا احیایی از مرکز اشنویه، مهدیه و مهدی علیقلی‌زاده از مرکز سلماس، گلپری رسولی و نارینا کریم‌زاده از مرکز شماره یک مهاباد، نازلی نقوی از مرکز شماره یک ارومیه و محنا عبدالله‌زاده از مرکز ماکو به عنوان برگزیدگان این ویژه‌برنامه معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =