مراکز کانون استان تهران، فعالیت‌های سال جدید خود را با حضور پرشور اعضا آغاز کردند

هم‌زمان با آغاز سال تازه، پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی مدارس و سایر نهادهای فرهنگی و هنری، مراکز کانون استان فعالیت‌های خود را با حضور اعضا برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ پس از گذشت دو سال دشوار، با بهبودی شرایط بیماری کرونا در کشورمان و بازگشایی مدارس و دیگر نهادهای فرهنگی همسو، کانون پرورش فکری استان تهران نیز از این پس شاهد حضور اعضا در گروه‌های سنی مختلف در برنامه‌های متنوع خود خواهد بود.

 

مرکز دماوند 

کانون تهران که طی دو سال گذشته، خلأ فعالیت‌ها و کارگاه‌های حضوری را با ایجاد زیرساخت‌های فنی و محتوایی، به صورت برخط پرکرده بود، با آغاز سال جدید و قبل از آغاز رسمی کارگاه‌های ترم بهار، به استقبال اعضای پرشور و نشاط خود در مراکز سطح استان رفته است.

 

مرکز شماره ۷

در همین راستا، برخی مراکز فعالیت‌های حضوری خود را در کنار برنامه‌های مجازی آغاز کرده و شاهد حضور رنگ و شور و شوق در کتابخانه‌ها هستند.

 

مرکز شماره ۲۵

گفتنی‌ست؛ فعالیت‌های مراکز استان هم به روش حضوری و هم به شیوه‌ی برخط از اول اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی و جدی آغاز خواهد شد. با این حال در مراکزی که آمادگی لازم را برای برگزاری فعالیت‌های عمومی و تخصصی داشته‌اند با استقبال زیبای اعضا مواجه شده و مراکز دیگر نیز رفته‌رفته شاهد حضور اعضای دختر و پسر در گروه‌های سنی مختلف خواهند بود.

مرکز شماره ۳۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =