فیلترهای لنز دوربین عکاسی موضوع اولین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان استان کردستان در سال 1401 بود

سی و نهمین جلسه ی انجمن عکاسی استان کردستان با تدریس ساریه حیدری نماینده ی استانی انجمن با موضوع فیلترهای لنز دوربین عکاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، ساریه حیدری در ابتدای جلسه گفت: عکاسی یکی از جذاب ترین هنرهای موجود در جهان است و فرد میتواند با خوب دیدن محیط اطراف خود تصویر جذاب ثبت کند.

حیدری افزود: برای تبدیل شدن به عکاس حرفه ای نیاز است تا تجهیزات عکاسی را به خوبی بشناسید که یکی از مهمترین آنها انواع لنز دوربین عکاسی است

 وی در ادامه در مورد فیلتر و کاربرد فیلتر در دوربین عکاسی در سخنانی گفت :فیلترها برای دوربین عکاسی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از متنوع ترین لوازم عکاسی است.

حیدری در ادامه انواع فیلترهای پرکاربرد از جمله فیلتر پیچی لنز، فیلتر مربعی،فیلتر مستطیلی،فیلتر پولاریزه،فیلتر uv، و ...معرفی کرد و در مورد هرکدام توضیحاتی ارائه داد.

مدرس جلسه در پایان نشست گفت : این فیلترها باعث میشوند تا عکسهای گرفته شده توسط شما به بهترین صورت و با بهترین رنگ و لعاب ثبت شوند.از طرفی امروزه نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ وجود دارد که میتواند این تغییرات را برای شما انجام دهد. اما فیلترها چون در لحظه ی عکاسی این تغییرات را انجام میدهند محبوبیت بیشتری نسبت به نرم افزار برای عکاسان حرفه ای دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =