بهار قرآن در مرکز شماره دو کانون مشگین‌شهر

اعضای پسر مرکز شماره دو کانون پرورش فکری شهرستان مشگین‌شهر در ماه مبارک رمضان (ماه بهار قرآن)، هم‌نشین سفره‌ی قرآنی شدند و در کنار مربیان مرکز فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ابتدای برنامه لیلا مستعلی‌زاده مربی مسوول مرکز شماره۲ کانون مشگین‌شهر با مغتنم شمردن حضور اعضا در مرکز، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به فیوضات این ماه اشاره‌کرده و از اهمیت قرآن‌خوانی، نماز، روزه وانجام کارهای خدا پسندانه و شایسته صحبت کرد.

در ادامه برنامه، اعضا میهمان محفل قصه‌ی قرآنی شدند و با شنیدن قصه‌ی «موسی و شبان» علاوه بر بهره‌مند شدن از این قصه، علاقه‌مند به خواندن قرآن و شنیدن قصه‌های بیشتری از این کتاب آسمانی و مقدس شدند؛ همچنین ترتیل‌خوانی سوره قدر نیز توسط اعضا و مربی صورت گرفت.

میهمان ویژه‌برنامه، علی بدلی مربی دارالقرآن شهرستان بود که برای شرکت‌کنندگان از فعالیت قرآنی خود در حوزه کودک و نوجوان سخن گفته و قرآن کریم را چراغ هدایت، دوست، رفیق صادق و همیشگی برای انسان‌ها معرفی کرد.

او در خصوص شان نزول قرآن در شب‌های قدر با اعضا به گفت‌وگو نشسته و به اعمال مستحب شب‌های قدر اشاره کرد و از اعضا خواست در کنار پدر و مادر خود از فیوضات شب‌های قدر بهره‌مند شوند و در حق یکدیگر و برآورده شدن حاجت نیازمندان دعا کنند.

گفتنی است، آموزش صوتی صلوات قرآنی برای اعضا از دیگر بخش‌های برنامه بود که اعضا پس از گوش دادن، یک‌به‌یک صلوات قرآنی را طبق آموزش تلاوت کردند و در پایان به اعضای منتخب از طرف مرکز هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =