کارگاه «بخوان و بیاندیش» در حال برگزاری است

همزمان با ماه مبارک رمضان کارگاه «بخوان و بیاندیش»، با محوریت موضوعات قرآنی از سوی کانون پرورش فکری شماره ۴ بندرعباس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با ماه مبارک رمضان کارگاه «بخوان و بیاندیش»، ویژه اعضا نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس با محوریت فعالیت اسلامی و در قالب بحث و گفتگو در حال برگزاری می باشد.

فاطمه تقی‌زاده مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس گفت: این برنامه با هدف آشنایی اعضای نوجوان کانون با مباحث و تفسیر آسان سوره‌های حمد، قدر، کوثر و توحید در حال برگزاری است.

تقی‌زاده خاطر نشان کرد: فعالیت‌های اسلامی در ماه مبارک رمضان در راستای طرح تسبیح عشق و جهت شناساندن مفاهیم کلیدی و موضوعی مفاهیم قرآن در این ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: همچنین در این نشست‌ها که روزهای پنجشنبه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛ فعالیت کتابخوانی، مسابقه، ساخت کاردستی، سفال و بازی و سرگرمی و بحث و گفتگو اجرا می‌شود.

تقی زاده همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب‌های دینی با محوریت موضوعی قرآن مجید، قصه‌های قرآنی، پیوند قرآن و طبیعت تا پایان ماه مبارک رمضان برای مخاطبان خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =