کد خبر: 313915
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
ثبت نام کارگاه های فصل بهار کانون پرورش فکری هرمزگان آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری هرمزگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ کودکان و نوجوانان هرمزگانی علاقمند به شرکت در کارگاه‌های برخط تخصصی و حضوری کانون هرمزگان، می‌توانند با مراجعه به سایت کانون و مراکز فرهنگی هنری در دوره‌های بهار ۱۴۰۱ نام‌نویسی کنند.

در این رابطه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان اعلام کرد: این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی به دو شکل آنلاین و حضوری برنامه‌ریزی شده و شرکت کنندگانی از دیگر  استان‌ها می‌توانند در دوره‌های برخط تخصصی هرمزگان شرکت کنند.

وی افزود: دوره‌های طراحی شده ویژه فصل بهار ۱۴۰۱، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان در رابطه با کارگاه‌های تخصصی پیش‌بینی شده گفت: این کارگاه‌ها به صورت برخط (آنلاین) و حضوری از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته از استان و مدرسان باتجربه از استان‌های دیگر برگزار شد.

 پشتکوهی ادامه داد: در فصل بهار ۶۰ کارگاه برخط تخصصی شامل رشته‌های نقاشی، طراحی، خط تحریری، سفالگری، سوزن دوزی، اوریگامی، کاردستی، هنرهای بومی و سنتی، شعر و قصه مقدماتی و پیشرفته، طراحی شد.

وی، بازی و سرگرمی، حافظ‌خوانی، محیط زیست، نجوم مقدماتی و پیشرفته، عکاسی موبایلی، فن بیان و زبان بدن، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته،  داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرای، مهارت خودباوری، مهارت امید، شادی و نشاط، هوش هیجانی و جرات‌مندی را بخش دیگری از این کارگاه‌ها عنوان کرد.

این مسوول افزود: کارگاه حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و همچنین فعالیت‌های عمومی به شکل رایگان در مراکز فرهنگی هنری و ویژه کودکان کار و آسیب دیده اجتماعی اجرا می‌شود.

گفتنی است والدین می توانند برای ثبت نام کارگاه‌های حضوری به مراکز فرهنگی هنری و برای کارگاه‌های آنلاین به سایتhormozgan.kpf. irمراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =