کد خبر: 313933
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
بازدید 204
تجلیل از مدیر کل کانون فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز و رییس بسیج هنرمندان به همراه مشاور امور بانوان فرمانداری و شهردار منطقه ۱ شیراز با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، از سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان هنرمند متعهد و انقلابی تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، دکتر جعفر طاهری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز در این جلسه با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس فرصت خوبی است تا رشادت‌های این عزیزان را یادآوری کرد. یکی از فرهنگ‌های خوب انقلابی تجلیل از صبر و فداکاری و ایثار رزمندگان است و امید که  این سنت ارزشمند سرلوحه  امور همه اداره‌ها  قرار بگیرد.
او در ادامه گفت: زمانی که کشور به ایستادگی جوانان نیاز داشت ، خاضعانه در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و پاسداشت آن‌ها کمتر از ایثار آنان نیست. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت:  باید تلاش کنیم نوجوانان و جوانان را بیش از پیش با این فرهنگ انقلابی آشنا کرد و برای رفع مشکلات ایثارگران تلاش کرد.   


مجید میکائیلی، رییس سازمان بیسج هنرمندان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان فارس، عملکرد کانون پرورش فکری فارس در این زمینه را بسیار قابل توجه عنوان کرد و گفت: علیرغم عدم فعالیت مطلوب بعضی از دستگاه‌های اجرایی که انتظار فراوانی هم از آن‌ها می‌رفت، کانون پرورش فکری فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی و هم زمان با شهادت سید اهل قلم جهادگرانه پای کار آمد و به فعالیت اثربخش و تولید محتوا پرداخت. میکائیلی در ادامه گفت: ما هنر را نه برای هنر بلکه هنر را در خدمت جامعه و برای تعالی جامعه می‌دانیم و هنرمند با هنرش می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، کانون پرورش فکری را جایگاه تربیت هنرمندان انقلابی دانست که ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد تا دهه هشتاد و نودی‌ها با طراحی جدیدتر وارد مباحث فرهنگی شوند و در سبد هنری همه خانواده‌ها مورد استقبال قرار بگیرد. او آمادگی سازمان بسیج هنرمندان برای همکاری با کانون در زمینه‌های فرهنگی و هنری را اعلام کرد.
عبدالصالح رستم‌زاده، شهردار منطقه ۱ شیراز نیز که در این جلسه حضور داشت.  تجلیل از هنرمندان ایثارگر را مهم دانست و گفت امروز تکلیف چیز دیگری است. تکلیف در اداره‌ها و سطح جامعه است و باید خودمان را سرباز این انقلاب بدانیم و در رفع مشکل مردم تلاش کنیم. او گفت: باید برای جلب رضایت مردم تلاش کرد چون رضایت خلق خدا رضایت خدا را به دنبال دارد و راز ادامه مسیر دادن در راضی بودن مردم است.
کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری فارس نیز در این جلسه دقایقی سخن گفت. او چهار دهه عضویت در بسیج را از افتخارات خود دانست و گفت: این جلسه، تجلیل از ایثار و ایثارگری است؛ ما به شهدا و ایثارگران نیاز داریم. آنها نیازمند ما نیستند و ما برای همیشه، مدیون آنانیم. نباید فرهنگ ایثار و شهادت را فراموش کرد.
او در بخش دیگری از سخنانش گفت افتخارم این بوده که از سنین نوجوانی، همواره در محافل فرهنگی و هنری فعالیت کرده‌ام و به این حوزه علاقه‌مند بوده ام. امید که همه مسوولان به فرهنگ و هنر عنایت ویژه‌تری داشته باشند چون برای انجام هر کاری بسترسازی فرهنگی لازم است و کانون یکی از جایگاه‌های بسیار مهم است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
در پایان به پاس چهار دهه فعالیت فرهنگی و هنری در عرصه های انقلاب اسلامی با اهداء لوح سپاس فرماندار و شهردار شیراز و همچنین سازمان بسیج هنرمندان و هدایایی از سعیدرضا کامرانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =