ویژه برنامه سوگواری سومین شب"شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد

در سومین شب از شب های لیالی قدر کودکان و نوجوانان ایتام و اعضای مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهید آیت الله مدنی با همکاری کانون عکس همدان، ویژه برنامه سوگواری و ضیافت افطاری را با حضور مسئولان همدان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه برنامه "بهشتیان کوچک" در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با قرائت آیاتی از کلام الله قرآن مجید توسط مهدی حیرتی عضو کودک مجتمع آغاز شد. در ادامه حجت الاسلام شکری با اجرای برنامه فرهنگی، هنری و دینی با محوریت نماز و آداب ماه رمضان و امام علی(ع) شناسی و آشنایی با آداب و احکام درست خوانی نماز پرداخت.


سپس فرزاد پیرو مداح اهل بیت (ع) دقایقی را در وصف حضرت علی(ع) به سوگواری و نوحه خوانی پرداخت.
  حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همدان در یک گفتگوی صمیمیانه  با کودکان و نوجوانان به گفت و گو پرداخت.


همزمان با لحظات ملکوتی نماز، مهمان ها در صف نماز قرار گرفتند و نماز مغرب و عشا را به امامت آیت الله شکری در سالن مجتمع کانون پرورش فکری اقامه کردند.


پس از اقامه نماز، مهمان های کودک و نوجوانان به صرف افطاری و شام دعوت شدند.

لازم به ذکر است در این برنامه  بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری، حجازی رئیس دارالایتام همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، غلامی پاک مشاور استاندار، دکتر مازیار عبدی مدیر کل روابط عمومی استانداری، دکتر ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر شانیان رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت، فیض منش شهردار منطقه سه، حیدری رییس انجمن سینمای جوان، در این برنامه حضور داشتند.


لازم به ذکر است این برنامه با همکاری صمیمانه کانون عکس همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =