کد خبر: 313996
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
پیشنهاد طرح تبدیل پارک روشن ضمیر بجنوردبه پارک "هنر و کودک"

پیشنهادطرح تبدیل پارک روشن ضمیر بجنورد به "پارک هنر و کودک" در دیدار بارئیس شورای شهر بجنورد مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی جمشید عین بیگی رئیس شورای شهر بجنورد در دیدار با فرهاد آقابیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با پیشنهاد طرح تبدیل  پارک روشن ضمیر بجنورد به پارکی ویژه کودکان و نوجوانان استان موافقت کرد.

آقابیگی با اشاره به اینکه  مرکز آفرینش های هنری که در جوار این پارک است در بهار امسال افتتاح می شوداضافه کرد :  طرح  تغییر مبلمان پارک درسنوات گذشته در شورای شهر مطرح شده و مصوب گردیده است و براساس آن مشاور شهرداری نیز تغییر مبلمان پارک را طراحی نموده است .

او افزود : با تبدیل این پارک  به پارک هنر و کودک، چیدمان  و فضا ی پار ک محتوی محور  خواهد شد تا کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتاب بتوانند ساعات خوشی را در این فضا تجربه کنند.

عین بیگی  نیز با بیان اینکه پارک های محتوی محور می توانند در فرهنگ سازی شهری موثر باشند گفت : طرح  به زودی در کمیسیون فرهنگی، آموزش و عمرانی شهر داری  بجنورد مطرح می شود و در صورت تصویب، زمینه  پیگیری مجدد آن فراهم می گردد .

گفتنی است ؛ در این  پارک بخش های مختلفی از جمله قصه گویی، نقاشی ، موسیقی و  فضای ویژه ی کتاب برای کودکان و نوجوانان استان  در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =