شرکت کارکنان و اعضای کانون استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس

کارکنان، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راهپیمایی آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس مزیَّن گشته، حضور پُرشور و حماسی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان «روز جهانی قدس» نام‌گذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از مردم مسلمان، مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به نمایش بگذارند.

هم‌زمان با سراسر کشور کارکنان، مربیان و اعضای مراکز کانون استان اردبیل با حضور پُرشور و حماسی خود، این روز فرخنده و مبارک را گرامی داشتند.

مربیان در سایر شهرستان‌ها نیز به همراه اعضا با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی روز قدس، این رویداد جهانی را به شکل هنرمندانه در معرض دید عموم قرار دادند.

گفتنی‌است در این راهپیمایی ددمنشی رژیم غاصب فلسطین اشغالی بار دیگر مورد انزجار قرار گرفت و مردم همیشه در صحنه با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی در اعمال فشار به ملت‌های مظلوم به‌ویژه مردم فلسطین و کشتار مردم بی‌گناه غزه را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =