کد خبر: 314166
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
بازدید 131
شمارش معکوس برای رفع مشکل مرکز ۲۰ کانون استان تهران

به منظور بررسی وضعیت و رفع مشکل مرکز ۲۰ تهران و آماده‌سازی این مرکز برای استفاده و بازگشایی مجدد، سیدعلی حسینی با همراهی مدیران شهرداری منطقه ۱۱ تهران، از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ تعطیلی مرکز شماره ۲۰ کانون استان تهران، با توجه به وخامت اوضاع و فرونشست شدید، طی دو سال گذشته یکی از دغدغه‌های مهم مدیران این اداره‌کل بوده که در این راستا اقدامات و رایزنی‌هایی هم صورت گرفته است.

در ادامه‌ی همین تلاش‌ها، سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با همراهی مهندس مصطفی زند مدیرکل برنامه و بودجه کانون، حمیدرضا طاهری کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون استان تهران، بدرلو معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ ،فراقتی شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۱ و هیئت همراه از این مرکز بازدید به عمل آورده و به بررسی دقیق وضعیت آن پرداختند.

در این بازدید و پس از توضیحات سیدعلی حسینی در خصوص وضعیت بحرانی مرکز و لزوم بازگشایی آن به منظور استفاده‌ی مردم منطقه، بررسی اولیه صورت گرفته و در نتیجه مدیران و مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ عنوان داشتند که مساعدت و همکاری لازم جهت مرمت و بازگشایی مجدد این مرکز از سوی آنان صورت می‌پذیرد. بر همین مبنا مقرر شد پس از برآورد اعتبار مورد نیاز، جهت اتخاذ تصمیم نهایی جلسه‌ای در دفتر شهردار منطقه برگزار و در خصوص تعاملات آتی گفت‌وگو انجام گردد.

گفتنی‌ست این بازدید حاصل جلسات مکرر پیشین با مسئولان شهری منطقه‌ی ۱۱ و مطالبات مردمی منطقه‌ی راه‌آهن جهت بازگشایی مجدد این مرکز بوده که جزو مراکز فراگیر استان تهران به شمار می‌رود.

مرکز شماره ۲۰ تهران، از سال ۹۸ به علت ترک‌های شدید در دیواره‌ها و فرونشست در سالن اصلی کتابخانه، سالن نمایش و بخش سرایداری، با شرایط بحرانی و عدم استحکام مواجه و به سبب شرایط خطرناک در حالت تعطیل به سر می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =