کد خبر: 314186
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
بازدید 154
قصه گویی ابزاری قدرتمند در دستان مربیان کانون

ضرغام محمدی بخشدار بندرریگ به همراه سعید بهمرد رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن حضور در کانون پرورش فکری مرکز بندرریگ از کتابخانه، امکانات، ظرفیت ها، تجهیزات و نمونه آثار هنری و ادبی اعضای کودک و نوجوان این مرکز بازدیدکرده و در گفتگو با مسئول این مرکز آرزو تنگستانی چالش ها و مشکلات را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، ضرغام محمدی بخشدار بندرریگ به همراه سعید بهمرد رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن حضور در کانون پرورش فکری مرکز بندرریگ از کتابخانه، امکانات، ظرفیت ها، تجهیزات و نمونه  آثار هنری و ادبی اعضای کودک و نوجوان این مرکز بازدیدکرده و در گفتگو با مسئول این مرکز آرزو تنگستانی چالش ها و مشکلات را بررسی نمودند.

بخشدار بندرریگ در این بازدید سعادت جامعه را نیازمند توجه به کودکان و نوجوانان دانست و اظهار کرد اگر از کودکی بر روی استعدادهای مختلف کودکان با برنامه و هدف کار شود می توان از شکوفایی و موفقیت روزافزون این نسل در آینده مطمئن شد. 

محمدی کارکرد کانون پرورش فکری را بسیار مؤثر دانست چون ابزار قدرتمند قصه گویی را در اختیار دارد و می تواند با پرورش خلاقیت و ذهن کودکان نقش و وظیفه خود را پیاده سازی کند.

شایان ذکر است که این بازدید صبح یکشنبه ۱۱ اردی بهشت ماه انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =