مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان «معلمان» را طلایه‌داران سرزمین دانایی معرفی کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در هفته‌ی معلم با صدور پیامی ضمن تبریک به مربیان و معلمان آنان را طلایه‌داران سرزمین دانایی معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با ارسال پیامی هفته‌ی معلم را به همکاران تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم:

«معلم» طلایه‌دار سرزمین دانایی است که در تب و تاب آموختن، جهانی سرشار از شور و شگفتی و لبریز از عاشقانه‌های صبوری را می‌آفریند. مظهر عشقی است که بی‌ادعا مهر می‌ورزد و تکیه‌گاهی است برای عبور از مرزهای تاریکی به مقصد روشنایی و بیداری .

روز معلم بهانه‌ای است تا به یاد بیاوریم چگونه مسیر پر پیچ و خم زندگی را در سال‌های حساس کودکی و نوجوانی با کمک  و هدایت معلمان، طی کردیم و آموختیم که با ابزار اندیشه و تلاش، به پیشواز آینده برویم.

به قداست نام معلم و به پاس لحظه‌های پرحرارت تفهیم و قدردانی از مهربانی و فداکاری معلمان، همواره سپاسگزارشان هستیم.

اینجانب با تبریک صمیمانه‌ی هفته‌ی معلم به شما همکاران پرتلاش و ارجمندم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان، از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند تک‌تک شما عزیزان، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم در سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» شاهد پیشرفت‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در مراکز فرهنگی‌هنری و توسعه‌ی کانون زبان ایران باشیم.

معصومه هادی

مدیرکل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =