کودکان اردبیلی در نمایشگاه نقاشی کاناگاوا خوش درخشیدند

چهارده عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه رییس بنیاد ژاپن و جایزه کاناگاوا در بیست‌ویکمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا شدند که نام پنج عضو مراکز کانون استان اردبیل در این میان می‌درخشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، بیست‌ویکمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۱ با موضوع «آزاد» برگزار شد.

در این نمایشگاه از بین ۸۰۶۲ اثر رسیده از ۵۶ کشور جهان ۱۴ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شدند.

بر اساس این خبر، ملیکا ابوالحسنی و  اسرا رهنماآذر ۱۲ ساله از مرکز شماره ۲ کانون شهرستان پارس‌آباد، هدیه جعفرپور ۱۳ ساله و زینب رحیمی ۱۲ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل و هم‌چنین نازنین‌زهرا کوهی ۶ ساله از مرکز شماره ۴ کانون اردبیل، موفق شدند جایزه کاناگاوا از این نمایشگاه را دریافت نمایند.

اسرا رهنما آذر ۱۲ ساله از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد برنده جایزه کاناگاوا ژاپن

پیش‌ازاین نیز، ناهیده جدی، لیلا نظمی و فاطمه مصطفی‌زاده از مربیان آفرینش‌های هنری با هدایت اعضای مراکز، موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح کشوری و بین‌المللی برای کانون استان اردبیل کسب کرده‌اند.

شایان‌ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۸۵ اثر در بیست‌ویکمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =