کد خبر: 314296
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
بازدید 891
اهدای کتابخانه "دختر شینا" به موسسه خیریه تبسم شکوفه یاس همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم کتابخانه‌ای با مشارکت خانواده شهید حاج ستار ابراهیمی به نام دختر شینا به موسسه خیریه تبسم شکوفه یاس اهداء کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، طی دیداری صمیمانه با کودکان و مربیان مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تبسم یاس، کتابخانه ای با نام «دختر شینا » به موسسه خیریه تبسم یاس اهدا شد.


این کتابخانه شامل ۱۵۰جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، سرگرمی، داستانی، شعر و متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان می باشد. 
در این مراسم که با حضور مدیرکل, معاون فرهنگی، مسئول روابط عمومی و دو همکار ستادی کانون برگزار شد. بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان پس از  سخنان کوتاهی درباره ضرورت ترویج کتابخوانی در بین کودکان مجموعه ای از کتاب های منتشره کانون را به موسسه خیریه تبسم یاس، اهدا کرد و گفت: این حرکت فرهنگی در کانون استان همدان از سال ۹۸ و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه‌های فاقد کتابخانه آغاز شده است.
ضرابی‌زاده ابراز امیدواری کرد کانون بتواند در آینده این فعالیت فرهنگی را همچنان ادامه دهد و کتابخانه‌های بیشتری را به مدارس فاقد کتابخانه اهداء کند.
مراسم اهدای کتاب به کتابخانه « دختر شینا » در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =