نشست صمیمی نماینده‌ی دانش‌آموزان استان با مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان:  رشد و پرورش همه‌جانبه‌ی کودکان زمانی محقق می‌شود که یادگیری و پرورش آنان در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همراه با بازی و آزادی عمل باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست صمیمی دانش‌آموزان با مدیرکل کانون استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی، که به مناسبت هفته‌ی معلم انجام شد، ابتدا دانش‌آموزان هفته‌ی معلم را به مدیرکل کانون تبریک گفتند و سپس از وی دعوت کردند در جشن الفبای آنان شرکت کند.

در ادامه معصومه هادی با تشکر از حضور مهمانان ویژه‌ی کانون، از علاقه‌مندهای آنان پرسید و با ابراز خوشحالی از برگزاری این دیدار، دعوت آنان را پذیرفت و گفت: مسیر کتاب، مسیر دانایی و روشنی است و شما با کتابخوانی می‌توانید توانایی‌ها و دانش خود را افزایش دهید.

مدیرکل کانون استان هم‌چنین با اشاره به وجود مسئولان توانمند مدرسه و تاثیر آنان در موفقیت کودکان، خطاب به مهمانان خود عنوان کرد: هر چقدر تلاش کنید و درس بخوانید انسان‌های موفقی خواهید شد.

هادی در بخش دوم سخنان خود با مدیر و معلم دانش‌آموزان ضمن تقدیر از آنان به واسطه‌ی نقشی که در پیشرفت تحصیلی کودکان دارند، گفت: دنیای کودکان، دنیای متفاوتی است که تجربه‌ی کار کردن در این فضا قابل مقایسه با هیچ فعالیت دیگری نیست.

وی سپس با معرفی کوتاهی از کانون و فعالیت‌های آن ادامه داد: اشتیاق کودکان برای حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «اختیاری» بودن شرکت در فعالیت‌های گوناگون آن، یکی از ویژگی‌های این مجموعه است و این‌گونه است که فعالیت‌ها با آزادی عمل و بازی و خلاقیت همراه می‌شود و اعضا از بودن در کتابخانه‌های کانون، احساس خوشایند دارند.

مدیر کانون زبان ایران در استان هم‌چنین از کانون زبان به عنوان دریچه‌‍ای برای هدایت کودکان به سمت دنیاهای تازه‌تر تعبیر کرد و از مسئولان مدرسه خواست با معرفی آن به خانواده‌ها از این ظرفیت کانون هم، در جهت توانمندسازی آنان، استفاده کنند.

هادی در پایان از مهمانان خود دعوت کرد، در قالب اردویی فرهنگی، با حضور در یکی از مراکز فرهنگی‌هنری، با فعالیت‌های کانون آشنا شوند.

قبل از سخنان مدیر کل،مدیر مدرسه، فرحناز کرد زابلی، با تبریک هفته معلم، از تلاش‌های موثر کانون قدردانی و از همکاری با این دستگاه فرهنگی ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =