جشن روز معلم در مدارس روستایی تحت پوشش کتاب‌خانه سیار زیرکوه

با مشارکت کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه، در تعدادی ازمدارس تحت پوشش این واحد سیار کانون، جشن بزرگ‌داشت مقام معلم را برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ هم‌زمان با ۱۹ اردیبهشت ماه کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان زیرکوه با همکاری مدارس روستاهای فخرآباد و بقال این شهرستان و به منظور تقویت روحیه شادابی و نشاط دانش آموزان این مدارس، جشن مشترکی به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در محل مسجد  نور روستای پیشبر برگزار کردند.

گفتنی است؛ برگزاری مسابقه فوتبال بین دانش آموزان دو مدرسه در میدان چمن روستای پیشبر، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همچون پخش  سرود و نماهنگ، شعرخوانی، مسابقه و اهداء جوایز از جمله برنامه‌هایی بود که به همت مدیران  این دو مدرسه و با همکاری مربی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زیرکوه اجرا شد که مورد استقبال دانش آموزان و معلمین قرار گرفت.

گفتنی است؛ پیش از این  به مناسبت هفته معلم در دیگر مدارس  روستاه‌های شهرستان از جمله روستاهای نوده‌، چناران، بقرایی، پیشبر، بقال، فخرآباد نیز برنامه‌های مشابه با مشارکت این کتاب‌خانه سیار کانون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =