کد خبر: 314378
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
بازدید 278
تکاپوی بهاری در واحد هنرهای نمایشی کانون استان قزوین

اجرای یک نمایش صحنه‌ای در سالن نمایش مجتمع کانون و چند اجرا در مدارس ازبرنامه‌های اخیر واحد هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجراهای متنوع در سالن نمایش کانون و مدارس از فعالیت‌های تازه واحد هنرهای نمایشی کانون قزوین برای کودکالن و نوجوانان به شمار می‌رود.

هنرمندان این واحد در قالب همکاری با مدیریت پسماند شهرداری قزوین (براساس تفاهم نامه همکاری)، به مناسبت آیین سنتی پنجاه بدر یک ویژه برنامه شامل مجری عروسک، نمایش و مسابقه برای دانش‌آموزان مدرسه کابل البرز قزوین اجرا کردند.

هم‌چنین نمایش «زنگ آخر، خنده» که از فضایی شاد و آهنگین برخوردار است.از ۱۸ اردیبهشت در سالن نمایش مجتمع کانون بر روی صحنه رفته است،

نویسنده و سراینده اشعار این نمایش مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان و کارگردان آن مرجان مسگری مسوول واحد هنرهای نمایشی کانون است.

مرجان مسگری، سحر نجفی و زهرا کریمی بازیگران این نمایش هستند .

گفتنی‌ست سالن نمایش کانون قزوین در مجتمع کانون واقع در شهرک کوثر،فلکه دوم،بلوار شهید محلاتی،نبش خیابان سمیه قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره‌های ۰۹۰۳۴۰۶۳۹۰۰و ۰۹۱۲۷۸۳۱۲۷۶ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =