آیین تجلیل از کارکنان اداره کل کانون خراسان جنوبی برگزار شد

مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی نشستی که همراه با ویژه برنامه‌ی سه‌شنبه‌های مهدوی کانون خراسان جنوبی برگزار شد به مناسبت هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، از کارکنان اداره کل کانون استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در نشست سه شنبه‌های مهدوی که ظهر دیروز ۲۰ اردیبهشت ماه در محل اداره کل کانون برگزار شد با اشاره به رسالت پیامبر گونه معلم گفت: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و  هرگونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.

حمیدی درادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد تبیین را وظیفه‌ی انبیا و سیره‌ی اهل بیت(ع) دانست و گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جهاد تبیین در زمانی که در حال جنگ نرم هستیم و هدف دشمن وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است از اولویت برنامه‌های کانون استان قرار دارد تا در حد امکان بتوانیم از انحرافات جلو گیری کنیم و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش تبیین کنیم.

وی ویژه برنامه‌های امر به معروف و نهی ازمنکر، نماز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ویژه برنامه سه شنبه‌های مهدوی را از موضوعات جهاد تبیین در کانون استان دانست.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیر کل کانون استان با لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های همکاران خود در اداره کل کانون استان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =