ویژه برنامه‌های هفته  جهانی نجوم در کرج

اعضای انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اجرای برنامه‌های مختلف «هفته جهانی نجوم» را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون البرز، فرزانه ایرانپاک مسوول انجمن نجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ضمن اعلام این خبر افزود این اعضا  از ۱۲ تا ۲۲  اردیبهشت ماه سال جاری ویژه برنامه‌های هفته نجوم با شعار«نجوم و توسعه پایدار» را اجرا کردند.

مسوول انجمن نجوم کانون البرز افزود محسن رشیدی یکی از اعضای فعال انجمن در این ویژه برنامه‌ها در مورد علت نامگذاری هفته جهانی فضا و نجوم و  اجرام عمق آسمان (اجرام غیرستاره‌ای) مطالبی را عنوان کرد.

 حسنی اشرفی، دیگر عضو فعال انجمن نجوم در مورد  «ماموریت کرو ۴ ناسا» برای کودکان و نوجوانان حاضر در گروه صحبت کرد.

محدیث نوری و آرتین قوامی دیگر اعضای فعال نیز به ترتیب  در مورد« نظریه نی می سیس» و « ماموریت های آپولو ۱۳» برای دیگر اعضا سخن گفتند.

وی همچنین افزود نماهنگی نیز توسط «آرمیا آهون» برای معرفی هفته جهانی فضا و نجوم تهیه شده بود .

ایرانپاک ادامه داد این عضو فعال انجمن که نزدیک به سه سال است به طور مستمر در فعالیت‌های نجوم مشارکت دارد همچنین موفق به کسب رتبه اول بخش استنداپ علمی اولین دوره مسابقات علمی – پژوهشی دانش آموزی استانی در پژوهش‌سرای خوارزمی ناحیه ۳ آموزش و پرورش شهر کرج شد .

لازم به توضیح است که مرکز نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در حال حاضر به صورت حضوری و مجازی به کودکان و نوجوانان  خدمت رسانی می‌کند.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه‌ها و  فعالیت‌های حضوری این مرکز با شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹ تماس حاصل کرده و جهت عضویت در گروه مجازی انجمن از طریق نشانی https://alborz.kpf.ir/gwan اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =