کد خبر: 314432
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
بازدید 646
آزمون جذب و تربیت مدرس زبان انگلیسی کانون زبان در گلستان برگزار شد

آزمون کتبی دومین دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی کانون زبان استان گلستان، صبح روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته‌ی سرپرست کانون زبان استان، آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی کانون زبان از ساعت ۱۰ صبح امروز در گرگان آغاز و به صورت متمرکز کشوری برگزار شد.

هادی رحیم‌پور،سرپرست کانون زبان استان گلستان

هادی رحیم‌پور در این خصوص اظهار داشت: در استان گلستان تعداد ۵۱ نفر در این آزمون شرکت کردند که پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی جذب مدرس در چهار مرحله بعدی شامل فعالیت‌های مکتوب ارزشیابانه دوره های آکادمیک-تربیتی، ارزشیابی مکتوب دروس کلاس محور، مصاحبه و ارائه درس عملی کانون محور (دمو) مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند و پس از قبولی در این آزمون و انجام مصاحبه‌های تخصصی و نیز گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان مدرس کانون زبان ایران جذب مراکز آموزشی زبان خواهند شد.

شرکت کنندگان در این آزمون می توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت جهت مشاهده نتایج به آدرس www.register.ili.ir مراجعه کنند.

گفتنی است کانون زبان ایران مجموعه‌ای دولتی و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تعلیم و آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی  در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =