نخستین جلسه‌ی هم‌اندیشی با مسئولین مراکز کانون استان تهران در سال ۱۴۰۱

در قالب "وبینار چشم‌انداز فصل بهار ۱۴۰۱ کانون استان" نخستین جلسه‌ی هم‌اندیشی سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با مسئولین مراکز در حضور مسئولین واحدهای مختلف ستاد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این نشست به عنوان اولین جلسه‌ی سرپرست استان با مسئولین مراکز در سال ۱۴۰۱ بود که با هدف بررسی فعالیت‌های سال جدید در فصل بهار و با نگاهی به چشم‌انداز کاری ستاد استان و مراکز در فصل تابستان برگزار شد.

سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی و نیز قدردانی از کارکنان ستاد استان، مسئولین، مربیان و همکاران خدمات مستقر در مراکز، هدف از این نشست را هم‌فکری در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون، جذب و پایدارسازی اعضا و افزایش درآمدزایی عنوان کرد.

وی با اشاره به ۳ اصل مهم در راهبردهای مدیرعامل کانون در زمینه‌ی مرکزمحوری، مربی‌محوری و مخاطب‌محوری، رسیدن به این ۳ اصل را در گرو تعامل و هم‌افزایی بین کارشناسان، مسئولین مراکز و مربیان دانسته و پتانسیل‌های مربیان پرتلاش و دلسوز را راهی موثر برای جبران کمبود منابع مالی و نیروی انسانی، در کنار راهکارهای دیگر دانست و گفت: در تلاش برای رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده و تا حد امکان در پی جذب منابع مالی برای برطرف کردن کمبودها در زمینه‌های مختلف هستیم.

در ادامه مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی و انسجام‌بخشی به کارگاه‌های مجازی و حضوری، نکاتی را در خصوص ثبت‌نام کارگاه‌های نوباوه، کودک و نوجوان در فصل آینده یادآور شد.

سپس کارشناسان حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اداری و مالی، فناوری و روابط‌عمومی به نکاتی در خصوص فعالیت‌های فصل جاری و برنامه‌ریزی‌های فصل تابستان اشاره و انتظارات خود را از مسئولین مراکز مطرح کردند.

در بخش پایانی نشست نیز پرسش‌ها و خواسته‌های مسئولین مراکز که در طول جلسه به صورت کامنت مطرح شده بود، در کنار دغدغه‌ها و انتظارات برخی مسئولین که به صورت آنلاین عنوان گردید، مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و مسئولین مراکز پاسخ‌های متناسب را از سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل و یا کارشناسان حوزه‌ی مربوطه دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =