کد خبر: 314479
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
بازدید 629
اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" در سینما کانون همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با برگزاری ویژه برنامه‌ای، علاوه بر اکران فیلم سینمایی" موقعیت مهدی" از خانواده معزز شهیدان باکری تجلیل به عمل آورد. ‏

اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" در سینما کانون همدان
 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با برگزاری ویژه برنامه‌ای، علاوه بر اکران فیلم سینمایی" موقعیت مهدی" از خانواده معزز شهیدان باکری تجلیل به عمل آورد.


 ‏به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم تجلیل از خانواده‌ی شهیدان سرافراز باکری به همراه اکران فیلم سینمایی " موقعیت مهدی" به همت اداره کل کانون و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره کل بنیاد شهید، کنگره‌ی سردان و امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان، سازمان محیط زیست و شهرداری منطقه ۳ همدان در سالن سینما کانون این شهر برگزار شد.


 ‏ این مراسم باشکوه با حضور محمدرضا عدالت خواه رئیس کل دادگستری، سردار فرجی جانشین سابق فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون و جمعی از مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد،  در ابتدا بهناز ضرابی‌زاده ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، با خوانش دلنوشته‌ای خطاب به این دو برادر شهید حال و هوای معنوی خاصی به مجلس بخشید.
 ‏در ادامه گروه سرود نورالمهدی به اجرای  دو سرود زیبا پرداختند.

 ‏اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.
  مراسم تجلیل از احسان باکری فرزند شهید سرافراز حمید باکری از جذاب‌ترین بخش‌های این مراسم بود که با حضور فرزندان سرداران شهید علی‌چیت‌سازیان و حاج ستار ابراهیمی‌هژیر در جایگاه اجرا شد. 


  ‏اهداء اثر خوشنویسی مینا ربیعی عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴  همدان ارزشمندترین یادبودی بود که تقدیم احسان باکری شد، ربیعی در خلال این مراسم با هنرمندی خاص قسمتی از وصیت‌نامه‌ی حمید باکری را با خط خوش بر روی تمثال شهید به تحریر درآورد. 
  ‏قابل ذکر است خانواده‌های حاضر در سالن به احترام شهیدان باکری قیام کرده و با چشمانی اشکبار فرزند شهید را دقایقی طولانی تکریم کردند.   


  گفتنی است فیلم سینمایی"موقعیت مهدی " به کارگردانی هادی حجازی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد بهترین فیلم جشنواره فجر سال ۱۴۰۰ انتخاب که با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شده است.


لازم به ذکر است از برنامه‌های جنبی این مراسم برپایی غرفه‌های هنری چون سفال، خوشنویسی و اوریگامی برای کودکان بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =