کد خبر: 314487
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
بازدید مدیرکل کانون استان از مرکز کانون تایباد

بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از مرکز کانون شهرستان تایباد و دیدار با مسئولان شهری در چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ رقم خورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان ‌رضوی، در این بازدید که در راستای سفرهای شهرستانی مدیرکل استان  اتفاق افتاد  مسئولان شهرستان تایباد در محل کانون این شهرستان از مدیرکل کانون  استقبال کردند

در این نشست کلیه‌ی مسئولان حاضر کما فی السابق  حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌ها و فعالیتهای کانون اعلام نموده و در مورد بسیاری از برنامه های مهم از جمله آموزش مادران اعضا در باب سبک زندگی اسلامی، آموزش معارف، مفاهیم و قصص قرآنی، برگزاری  جشنواره های مختلف با حضور اتباع خارجی در تایباد، افتتاح خانه‌ی اسباب بازی برای استفاده اعضا، تجهیز مرکز به آسمان نما جهت گسترش فعالیت نجوم در مرکز با مدیر کل محترم استان به تبادل نظر پرداختند.

ابراهیم زره ساز ضمن احساس مسرت از آشنایی با اعضای قدیمی  کانون و مسئولان،   از اینکه مرکز تایباد اینچنین پشتوانه های محکمی در بین مسئولان شهر، دارا می‌باشد ابراز رضایت کرد.

در انتها حضور اعضای کوچکتر کانون در مرکز نیز با استقبال مدیر کل همراه بود. ایشان با حضور در بین اعضا و برگزاری چند مسابقه، جوایزی  به برندگان اهدا نمودند. حضور معاونت فرهنگی استان، کارشناس مسئول فرهنگی استان، مسئول امور مالی، کارشناس پروژه های عمرانی استان در معیت مدیر  کل محترم منجر به بررسی مشکلات عمرانی، فیزیکی و تجهیزاتی مرکز شد که پس از برآورد هزینه نسبت به رفع آنها اقدام خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =