کد خبر: 314514
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
بازدید 56
عرضه کتاب‌های کانون در سامانه مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارایه بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب‌ها از روز  ۲۴ اردیبهشت تا اول خرداد ۱۴۰۱ در سامانه فروش اینترنتی نمایشگاه به نشانی book.icfi.ir عرضه می‌شود.

بیشتر این کتاب‌ها در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ منتشر شده است و برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود. درعین حال دیگر کتاب‌های کانون نیز با توجه به بازخوردهای دریافت شده از مخاطبان،  آثاری است که دارای بیشترین مخاطب در سال‌های پیش بوده است.

همچنین با هدف توزیع گسترده‌تر و با قیمت مناسب محصولات و کتاب‌های کانون به صورت مستقیم و سراسری، در روزهای برپایی نمایشگاه دو سایت کانون نیز به نشانی digikanoon.ir و shop.kpf.ir و سه فروشگاه کانون در تهران واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب، فروشگاه رضوان واقع در خیابان کمیل پارک کمیل و فروشگاه انقلاب واقع در خیابان انقلاب روبروی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده، محصولات کانون را با ۲۰درصد تخفیف عرضه می‌کند.

اداره نظارت برچاپ وتوزیع محصولات کانون وعده کرده است در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی، سفارش‌های خریداران را در سریع‌ترین زمان ممکن -بین سه تا هفت روز کار - و با بهترین کیفیت و تضمین صحت و سلامت کالا و در بسته‌بندی‌های جدید و پاکت‌های ویژه به نشانی خریداران در سراسر کشور ارسال کند.

در همین حال کانون آمادگی دارد به‌منظور افزایش رضایت‌مندی مخاطبان هدف، تا نهایت ۱۵ روز پس از پایان اردیبهشت سال جاری نسبت به جبران کم وکاستی‌های احتمالی در ارسال کتاب‌ها با سریع‌ترین روش اقدام کند.

به‌همین منظور مخاطبان و خریدارانی که شاید کتاب‌های ارسالی آن‌ها دچار مشکل باشد می‌توانند در یک تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۴۰۱۴۰ داخلی یک در ساعات ۸ صبح تا ۲۰ مشکل خود را بیان کنند.

همچنین قرار است به‌قید قرعه به ۱۰ نفر ازخریداران و مخاطبان کانون، جوایز نفیسی از محصولات کانون اهدا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =