کودکان و نوجوانان روستاهای چارایماق به استقبال کتابخانه سیار روستایی کانون رفتند

کتابخانه سیار روستایی کانون در چارایماق با حضور در جمع دانش آموزان مدارس روستای آغزیارت و روستاهای اطراف برنامه‌های متنوع و جذابی را با مشارکت کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این برنامه دانش‌آموزان مدارس روستایی آغزیارت و روستاهای اطراف با حضور در فضای باز و دلنشین این روستا به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری پرداختند.

در این مراسم که مدیرکل کانون استان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیاران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش چاریماق نیز حضور داشتند شاهی رئیس بنیاد علوی چارایماق و مسئول توسعه و آبادانی این شهرستان با قدردانی از اقدامات ارزشمند کانون در راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی از حمایت همه جانبه بنیاد علوی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان چارایماق خبر داد.

اجرای نمایش عروسکی، بازی‌های بومی و محلی و مسابقه از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با استقبال گسترده دانش آموزان همراه شد. اهدای جوایز و تقدیر از معلمان مدارس این روستاها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است بنیاد علوی چارایماق با اهدای یک دستگاه خودرو به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امکان تجهیز، راه‌اندازی و فعالیت این کتابخانه را در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین روستاهای این شهرستان فراهم کرده است.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =