کد خبر: 314641
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز ثابت و سیار نهبندان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان طی سفر به شهرستان نهبندان از مراکز فرهنگی و هنری ثثابت و سیار کانون در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این بازدید که همزمان با روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه انجام شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگی این مراکز بر پایدار سازی اعضا در مراکز کانون تاکید کرد و گفت: استفاده از فرصت باقی مانده از سال تحصیلی و  ارتباط گیری با مدیران مدارس و خانوادها به منظور تشریح برنامه‌های کانون در جذب اعضای جدید مراکز کانون موثر است.

وی برنامه‌ریزی لازم به به منظور پیش بینی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در این مراکز را خواستار شد و افزود: توجه به اجرای برنامه‌هایی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به شعار سال و بحث جهاد تبیین، توجه بیشتر به فعالیت‌های دینی و مذهبی از جمله نماز و برپایی نماز جماعت، تعامل با دستگاه‌های اجرایی و جلب مشارکت سازمان‌ها و نهادهای همسو در اولویت برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستان کودکان ونوجوانان قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت خیرین، پیگیری و مناسب سازی ساختمان کانون برای معلولین، اولویت‌بندی برای تجهیز ساختمان، برنامه‌ریزی برای ساخت آسمان‌نما، مشارکت فعال اعضا در مهرواره‌های ملی و مذهبی استانی و کشوری از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان به آن اشاره کرد.

گفتنی است در ادامه‌ی این نشست که با حضور کارشناس فرهنگی کانون استان همراه بود «مریم محمدی» مربی مسئول مرکز ثابت کانون و رحمت اله هاشم زهی مربی کتابخانه سیار کانون در نهبندان به ارایه گزارشی از برنامه‌های خود پرداختند و پس از آن برنامه‌های فرآیند محور این مراکز در سال ۱۴۰۱ تشریح گردید.

این گزارش می‌افزاید دیدار با سرپرست فرمانداری نهبندان و پیگیری اعتبارات عمرانی کانون در این شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیر کل کانون استان در سفر به این شهرستان مرزی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =