کد خبر: 314662
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
بازدید 95
ویژه برنامه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در اسد آباد برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با همکاری دانشگاه پیام نور اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان " ایران سرزمین من است " کرد. .

مژگان هادی مربی مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد گفت: در این برنامه فرهنگی ، هنری که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با هدف معرفی سنتها و غذاهای بومی محلی و آشنایی مخاطبان با ارزشها و فرهنگ های بومی و محلی اجرا شد، همراه با اجرای جشنواره ی غذاهای بومی بود که توسط دانشگاه اسدآباد برپا گردید در این برنامه شرکت کنندگان غذاهای بومی شهر و روستای خود را در معرض دید مخاطبان قرار دادند. مربیان کانون پرورش فکری نیز درکنار این جشنواره که بسیار مورد استقبال مسئولین و مردم شهرستان قرار گرفت، در غرفه کودک و نوجوان به معرفی آثار تاریخی، صنایع دستی و غذاهای شهرهای مختلف استان همدان پرداختند و اعضا شرکت کننده به صورت گروهی و با استفاده از گل سفال به ساخت ماکتی از نقشه ایران و ظروف سنتی و صنایع بومی مشغول شدند و در پایان دست سازه های خود را روی نقشه قرار دادند.

شایان ذکر است، معاونین فرمانداراسدآباد، شهردار، ریاست و معاون شبکه بهداشت و درمان، ریاست میراث فرهنگی و سایر مسئولین ادارات از غرفه کانون بازدید نمودند و اقدامات کانون در فرهنگ سازی و معرفی ایام و مناسبتها به کودکان و نوجوانان را ستودنی دانستند و خواستار همکاری بیشتر کانون با ادارات شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =