ارتقای مشارکت‌های فرهنگی میان کانون و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه

در دیداری که در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، معصومه حسنی‌خوانسار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه با تبریک انتصاب محمد خیاط‌زنجانی به عنوان سرپرست کانون استان، برای او آرزوی موفقیت کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها در دیدار با سرپرست کانون استان کرمانشاه بر هم‌افزایی و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کردند.

در این دیدار که در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، معصومه حسنی‌خوانسار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه با تبریک انتصاب محمد خیاط‌زنجانی به عنوان سرپرست کانون استان، برای او آرزوی موفقیت کرد.

حسنی خوانسار در این دیدار مجموعه کانون پرورش فکری را مجموعه‌ای تاثیرگذار در حوزه مسائل فرهنگی کودکان و نوجوانان عنوان کرد و از آمادگی نهاد کتابخانه‌ها برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی خبر داد.

‌محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه نیز از حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها قدردانی و از اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف با نهاد کتابخانه‌ها استقبال کرد.

خیاط‌زنجانی، برای برگزاری آموزش متقابل میان همکاران کانون و نهاد کتابخانه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری دو مجموعه فرهنگی، و... اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =