یادواره‌ حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر با حضور کارکنان کانون اردبیل

مراسم گرامی‌داشت سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ هجری‌شمسی با حضور مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری استان اردبیل در گلزار شهدای آرامستان بهشت فاطمه (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، مراسم بزرگداشت این روز به‌یادماندنی با حضور مدیرکل و کارکنان کانون استان اردبیل در جوار یادمان گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) روز پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

بر اساس این خبر، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل با تأکید بر الگو گرفتن از راه شهدا، گفت: باید هدف والای انقلاب اسلامی، شهدا و هم‌چنین توجه به معنویات و باورهای دینی را در بین نسل کودک و نوجوان به نحو شایسته ترویج دهیم تا بتوانیم دفاع از ارزش‌های الهی، ایمان به خدا و اتکا به توان ملی را با تاسی از دوران دفاع مقدس، در آن‌ها تقویت کنیم.

گل‌باران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از ویژه‌برنامه‌های این مراسم بود که شرکت‌کنندگان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد، با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

اجرای سرود «سلام فرمانده» و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

شایان‌ذکر است، ‌برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر و یادواره ۳۳ شهید استان اردبیل در عملیات بیت‌المقدس به‌صورت هم‌زمان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =