کد خبر: 314717
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
بازدید 250
سرود سلام فرمانده با همکاری کانون در لرستان اجرا می شود

نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای سرود «سلام فرمانده» در شهر خرم آباد با حضور کانون پرورش فکری لرستان و جمعی از نمایندگان نهادهای استان در آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، نشست هم اندیشی هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای سرود سلام فرمانده با حضور نمایندگان کانون پرورش فکری لرستان و جمعی از نمایندگان نهادهای استان در آموزش و پرورش استان برگزار شد.
در این جلسه پیشنهاد های دستگاه های فرهنگی، نهادهای مردم نهاد و کارشناسان سرود در خصوص اجرای همگانی سرود(سلام فرمانده) مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
براساس این گزارش: کانون پرورش فکری لرستان در راستای اجرای سرود همگانی برنامه هایی را در دستور کار مراکز قرار داده است که می توان به: ایستگاه ها و نمایشگاه های نقاشی با موضوع «سلام فرمانده»، دکلمه های شعر و همچنین تمرین گروه های سرود درمراکز شهرستان های الشتر، پلدختر، مرکزشماره دو خرم آباد، اشترینان و در نهایت همکاری اعضای سرود کانون در اجرای همگانی اشاره کرد.
 سرود سلام فرمانده زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمانشان است که تاکنون در استان های مختلف کشور به صورت همگانی در حال اجرا ست. 
در این جلسه مقرر شد که با همراهی معاونین پرورشی مدارس و مربیان سرود و مربیان کانون پرورش فکری، بسیج، موسسات مردم نهاد، صدا وسیمای مرکز لرستان و... این حرکت فرهنگی در خرم آباد و سایر شهرستانها اجرا شود. 
گفتنی است: کمال گلمرادی فرد کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی و فرزاد زیدی نژاد کارشناس هنری و مسئول انجمن سرود به عنوان نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در جلسه حضور داشتند که پیشنهاد هایی نیز از طرف کانون ارائه شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =