کد خبر: 314768
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
بازدید 601
مراسم تقدیر از مدرسان پیشکسوت و سرآمد کانون زبان استان گلستان

نشست هم‌اندیشی مدرسان کانون زبان ایران استان گلستان با حضور محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون پرورش فکری، هادی رحیم‌پور سرپرست کانون زبان استان گلستان، کارشناسان، مسوولین مراکز آموزشی و مدرسان در محل مجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نشست رجب‌نسب ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های گسترده‌ای که در این مجموعه و به ویژه توسط مدرسان این مجموعه صورت می‌گیرد، گفت: به امید خدا و با تلاش همه جانبه، آمار ثبت‌نام در تابستان رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرکل کانون ادامه داد: مدرسان کانون زبان همراه با مربیان کانون پرورش فکری در ارتقای جایگاه علم و دانش برای ساختن آینده‌ای روشن و درخشان نقش بی‌بدیلی دارند.

هادی رحیم‌پور، سرپرست کانون زبان استان گلستان نیز پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان، از زحمات خالصانه مدرسان کانون زبان  تقدیر کرد و در خصوص نحوه ارزیابی و انتخاب مدرسان سرآمد عنوان نمود و درخواست همکاری ویژه جهت اختصاص کلاس‌های بیشتر در ترم تابستان، جهت جذب حداکثری زبان آموزان را از آنها خواستار شد.

در ادامه، نماهنگی از فعالیت‌های دو ترم اخیر کانون زبان ایران به نمایش درآمد و دو تن از هنرمندان استان به اجرای موسیقی پرداختند.

 پایان‌بخش این مراسم تقدیر از پیشکسوتان و مدرسان سرآمد استان گلستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =