شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی تشکیل جلسه داد

به منظور برنامه‌ریزی و بررسی فعالیت‌های پیش بینی شده نماز در سطح اداره کل و مراکز فرهنگی وهنری نشست شورای اقامه نماز کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری خراسان جنوبی؛ نشست شورای اقامه نماز کانون در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل کانون استان و اعضای شورا با هدف برنامه ریزی فعالیت‌های سال جاری و همچینین بررسی برنامه‌های فرایند محور مراکز با موضوع نماز برگزار شد.

بر اساس این خبر، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی به اهمیت  ترویج فرهنگ نماز، آشنایی کودکان و نوجوانان با  این فریضه الهی و افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان با احکام دینی و اسلامی اشاره کرد  و گفت: با توجه به راهبرداهای ابلاغی مدیر عامل کانون، توجه به مبانی تربیت دینی، و ارزش‌های دین مبین اسلام و توجه به بحث نماز اول وقت و انجام ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با این موضوع به صورت شاخص در برنامه های مراکز پیش بینی شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تا کنون فعالیت‌های خلاق و تاثیر گذار و مهراره های مختلف در حوزه نماز از سوی مراکز کانون برگزار شده است بر اجرای نشست‌های تخصصی ویژه مربیان، حضور در نماز جمعه و برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در حاشیه نماز جمعه، پخش اذان و برگزاری نماز جماعت در مراکز، برپایی نمایشگاه آثار هنری اعضا، معرفی کتاب و مسابقات کتاب‌خوانی در مراکز تاکید کرد.

در ادامه‌ی این نشست  گزارشی از اقدامات حوزه نماز در اداره کل و مهرواره در حال اجرای نجوای نزدیک و همچنین اجرای دو برنامه شاخص و فرآیند محور پیش‌بینی شده در مراکز قاین و سرایان توسط علی رضازاده رابط اقامه نماز کانون و فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی ، هنری و ادبی ارایه و برنامه‌های مراکز مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =