شروع مجدد کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران

دورهمی مدرسان کانون زبان ایران در استان یزد با هدف ایجاد آمادگی تشکیل کلاس‌های حضوری و همچنین تجلیل از مدرسان سرآمد و پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛ دوشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۱، همایش مدرسان کانون زبان ایران در استان یزد با هدف ایجاد آمادگی برای تشکیل کلاس‌های حضوری و تجلیل از اساتید  و تقدیر از پیشکسوتان در  اداره مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.
در این دورهمی مدیر کانون زبان استان ضمن خیر مقدم به مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قدردانی از حمایت ایشان، گفت: با حمایت کانون روزهای خوبی برای کانون زبان در پیش رو خواهیم داشت.
رضا خادم آستانه در ادامه گفت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت برگزاری کلاس‌های برخط، تهدید کرونا به فرصت تبدیل شد تا با برگزاری کلاس‌های مجازی بتوانیم در خدمت زبان‌آموزانی باشیم که در  شهرستان‌های فاقد مرکز کانون زبان هستند و فعالیت کانون زبان را بصورت فراگیر در کل استان به مخاطبان ارائه نماییم. 
وی افزود: بیشتر زبان‌آموزان متقاضی کلاس‌های حضوری هستند اما بطور قطع کلاس‌های برخط کنار گذاشته نمی‌شود.
در ادامه خادم ضمن تشکر از همکاران و اساتید کانون زبان، تابستانی پر بار را برای کانون پیش بینی کرد و در پایان در مورد نحوه انتخاب مدرسان سرآمد و پیشکسوت بر اساس شیوه‌نامه ستاد توضیحاتی ارائه نمود.

کیانی رییس کانون زبان ایران نیز طی ارتباط  تلفنی با مدرسان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به از خودگذشتگی مدرسان به عنوان کسانی که در خط مقدم آموزش هستند یاد کرد.
غلامرضا کیانی در ادامه به نظرسنجی اخیر کانون زبان از زبان آموزان اشاره کرد و گفت: در تمام سطوح این نظرسنجی رضایتمندی بالای ۸۶ درصدی را کسب کردیم که نشان دهنده تلاش شرکای ما یعنی مدرسان و همکارانمان در سراسر کشور  می‌باشد.

 

در ادامه این همایش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی نمود از اینکه به لطف پروردگار شرایط کم‌کم به حالت عادی بازگشته و امکان حضور زبان آموزان و برگزاری کلاس‌ها در مراکز کانون زبان مهیا شده است. وی به این نکته اشاره نمود که کانون زبان توانست در شرایط بحرانی با برنامه‌ریزی از تهدید فرصت بسازد و این مهم نشان از قدمت و تجربه و تخصص این مجموعه است.

سیده عالیه قوامی افزود: برگزاری کلاس‌های برخط این فرصت را ایجاد کرد تا دوستداران و علاقمندان به یادگیری زبان‌های خارجی که قابلیت دسترسی به مراکز کانون زبان را نداشتند، بتوانند در سطح استان بهره‌مند شوند.


از دیگر برنامه‌های این همایش، اجرای برنامه‌های شاد و اهدای جوایز به مدرسان سرآمد و پیشکسوت بود.
گفتنی است کانون زبان ایران در زمینه آموزش زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی و روسی فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =