کد خبر: 314438
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
بازدید 582
آزمون جذب و تربیت مدرس کانون زبان ایران

جمعه 23 اردیبهشت‌ماه با حضور مدیرکل کانون استان یزد آزمون جذب و تربیت مدرس کانون زبان ایران واحد یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، آزمون جذب و تربیت مدرس  کانون زبان ایران روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
در استان یزد  این آزمون در شعبه مرکزی کانون زبان ایران و با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان ایران واحد یزد و همکاران اداری و عوامل اجرایی برگزار گردید.
پذیرفته‌شدگان پس از قبولی در آزمون کتبی و انجام مصاحبه‌های تخصصی و نیز گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان مدرس کانون زبان ایران جذب مراکز آموزشی کانون زبان خواهند شد.
شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت سال جاری برای مشاهده نتایج به نشانی www.register.ili.ir  مراجعه کنند.


گفتنی است: کانون زبان ایران مجموعه‌ای دولتی و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به امر آموزش زبان انگلیسی در سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌پردازد همچنین آموزش زبان‌های غیر انگلیسی شامل فرانسه، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی و چینی در گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان  از دیگر اقدامات این موسسه دولتی است.


مدیر کانون زبان استان اعلام کرد:
 بیش از شش هزار زبان‌آموز در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در  ۹ مرکز آموزشی در سطح استان در حال فراگیری زبان انگلیسی و غیر انگلیسی به‌صورت آنلاین هستند و با توجه به درخواست و پیشنهاد والدین، تعدادی از کلاس‌های ترم تابستان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =