موفقیت سه دختر هرمزگانی در جشنواره‌ی عکاسی کشوری

با اعلام دبیرخانه جشنواره‌‎ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم»؛ سه دختر هرمزگانی در جمع برگزیدگان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ برگزیدگان جشنواره‌‎ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» معرفی شدند.

در مراسمی که به صورت حضوری و مجازی از سوی کانون استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» تقدیر شد.

معصومه هادی مدیر کل کانون سیستان و بلوچستان تعداد آثار رسیده از سراسر کشور را ۱۴۰۰ اثر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۱۲۸۵ اثر، که قابلیت داوری داشتند، به داوران سپرده شد و در پایان هیات داوران ۱۳ اثر را به عنوان برگزیده و ۲۲ اثر را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

در بخش دیگری از این برنامه پیام صوتی علیرضا کریمی صارمی، دبیر انجمن عکاسان نوجوان کانون، برای حاضران در اختتامیه پخش شد که در آن گفت: هنرمندان عکاس وظیفه دارند با نگاه اندیشمندانه‌ی خود و روایت زیبایی‌ها؛ فرهنگ اصیل ایران را به رشد و بلوغ  برسانند و در جهان گسترش دهند.

  در این جشنواره محدثه بشیریان‌زاده از مجتمع آفرینش بندرعباس در گروه سنی نوجوان رتبه برگزیده را کسب کرد و ندا صادقی و فاطمه رئیسی  به ترتیب از کانون جاسک و سیریک شایسته تقدیر شدند. 

گفتنی است جشنواره عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» از سوی کانون استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =