بازدید و سرکشی فرماندار شهرستان درمیان از کانون پرورش فکری

فرجامی‌فرد فرماندار شهرستان درمیان به صورت سرزده از مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار کانون بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌های کانون دراین شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ در این بازدید که صبح امروز ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ انجام شد،«مهدی فرجامی‌فرد» فرماندار این شهرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز ثابت و پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی در جریان برنامه‌های کانون دراین شهرستان و همچنین روستاهای تحت پوشش قرار گرفت.

در ادامه فرجامی‌فرد از آسمان نمای دیجیتال کانون در شهرستان بازدید کرد که طی این بازدید، رقیه خلیلی، مسئول این مرکز، طی گزارشی گفت: اولین آسمان‌نمای کانون در شهرستان‌های خراسان جنوبی در درمیان ایجاد شده است؛ که با توجه به ظرفیت‌های موجود، امکان اینکه کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف علمی و اجتماعی و فرهنگی و مذهبی آموزش‌های لازم کتاب محور را ببینند فراهم شده است.

فرماندار درمیان پس از ارایه گزارش مسئول مرکز ثابت کانون در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده و  در حال اجرای کانون، هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد.

وی طی گفت‌وگو با کارکنان این مراکز، نحوه ارایه خدمات به مخاطبان، بررسی مشکلات، نحوه‌ی تکریم رجوع و حقوق شهروندی را در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان مهم دانست.

مقام ارشد دولت در شهرستان درمیان در پایان این بازدید تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در کانون و بهره‌مندی از امکانات کانون و آسمان نمای دیجیتال می تواند در تفهیم بهتر آموزش‌های رسمی کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =