نشست صمیمانه ی مسولین حراست، عفاف وحجاب، بسیج و همکاران مراکزاستان

نشست مسولین حراست، عفاف و حجاب و بسیج در حاشیه گردهمایی همکاران مراکزاستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، درحاشیه گردهمایی همکاران مراکز استان، نشستی با حضورمسولین حراست، عفاف و حجاب، بسیج وهمکاران استان، روز سه شنبه، سوم خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

بی بی فاطمه علی اکبری، مسئول حراست استان ضمن خوش آمدگویی به همکاران گزارشی مختصری ازعملکرد این حوزه را بیان کرد. سپس به تببین نکات و مسائل مرتبط با حوزه حراست پرداخت وبر رعایت دستورالعمل و شیوه نامه های ارسالی تاکید کرد.

مسئول حراست استان در ادامه  ازمسئولین مراکز استان خواست، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه هر چه بهتر شدن نحوه ارائه خدمات و رفع مشکلات بیان کنند.

علی اکبری در ادامه ضمن  قدردانی از  کارگروه  امربه معروف و نهی  از منکر استان بر همکارای مراکز  استان با اعضای این کارگروه  تاکید  کرد.

در ادامه جلسه اکرم پرکند گنجی، دبیرکارگروه عفاف وحجاب به مکاتبات صورت گرفته با مراکز اشاره و به ارائه توضیحات در خصوص مصوبه شورای انقلاب  فرهنگی در خصوص اصول و مبانی روش های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب  پرداخت واز همکاران خواست تا  در برنامه ریزی های مراکز به وظایف تخصصی دستگاهها توجه کنند.

دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان ضمن تشکر از مراکزی که مستندات برنامه های اجرا شده در این حوزه را  ارسال کرده اند. نصب بنر، منشورعفاف وحجاب و دستورالعمل های ارسالی درمعرض دیدعموم را ضروری دانست.

شایان ذکراست در این جلسه توضیحاتی درخصوص پایگاه بسیج شهید سلیمانی ارائه وبه سوالات همکاران دراین خصوص، پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =