حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در قوام  فرهنگ جامعه تاثیر بسیاری دارد

فرهاد آقابیگی گفت : توجه به معرفی قهرمان به نوجوانان و کیفیت آثار در حوزه کودک و نوجوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  مدیر کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نشست  تخصصی نویسندگان دفاع مقدس با درود به ارواح پاک شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام و تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع ) گفت : در کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان توجه به کیفیت آثار  در  حوزه  کودک و نوجوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

آقا بیگی با اشاره به اینکه نوجوانان در زندگی به جستجوی قهرمان  هستند گفت : باید بتوانیم قهرمانان هشت سال دفاع مقدس را در قالب آثار با کیفیت  به نوجوانان امروز معرفی کنیم.

او   با بیان اینکه نوجوان امروز بسیار آگاه  است و  آثار منتشر شده را بدون پروا  نقد می کند افزود :  بایدنوع بیان آثار  با نوجوان نسل امروز  به روز و کیفیت جایگزین کمیت شود.

آقا بیگی  از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان دعوت کرد تا آثار خود را به کانون ارسال کنند و در صورت تایید شورای نویسندگان کانون پس از  بررسی آثار با حمایت این نهاد منتشر شود .

او با اشاره به اینکه انجمن نویسندگان کانون با برگزاری پاتوق هایی برای کودکان و نوجوانان سعی می کند تا  نسلی  شاعر و داستان نویس پرورش دهد بیان کرد: کار فرهنگی کاری پر زحمت و زمان گیری است  پس در  حوزه فرهنگ باید  نگاهی  فراگیر داشت و نگاه جزیره ای و منطقه ای در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه ای کافی نیست .

در پایان این مراسم از کتاب های صوتی  که با همکاری دو نهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان و اداره کل  حفظ  و نشرارشهای  دفاع مقدس تهیه شده بود  رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =