برای کار فرهنگی موثر، باید روی کودکان و نوجوانان تمرکز کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، در افتتاح خانه فرهنگ شهرستان کردکوی: اگر می‌خواهیم کار فرهنگی موثری داشته باشیم، باید روی کودکان و نوجوانان تمرکز کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، اولین خانه فرهنگ شهرستان کردکوی، به همت شهرداری این شهرستان و با حضور مدیرکل کانون، مسوولین شهرستانی و جمعی از مردم افتتاح شد.

مدیرکل کانون گلستان در سخنانی کوتاه در مراسم افتتاحیه ضمن خداقوت به مجموعه شهرداری و شورای شهر بابت انجام اینکار، گفت: انتظار داریم با افتتاح این خانه فرهنگ، انجام فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان به خصوص در حوزه کودک و نوجوان رونق بیشتری بگیرد.

محبوبه رجب نسب با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کار فرهنگی موثری داشته باشیم، باید بر روی کودکان و نوجوانان تمرکز کنیم، اظهار داشت: برای داشتن جامعه‌ای آباد و آینده‌دار نیازمند برنامه ریزی هدفمند، آموزشهای موثر، فرایند محور توام با شور و نشاط در حوزه ی کودکان و نوجوانان هستیم.

 وی در حاشیه این دیدار با توجه به استقرار مرکز فرهنگی هنری کردکوی در پارک شهرداری، با شهردار در خصوص مشکلات ساختمان مرکز فرهنگی هنری کانون، توسعه فضای سبز اطراف مرکز، احداث فضای بازی های بومی محلی گفتگو کرد و از وی درخواست حمایت داشت که با قول مساعد شهردار همراه بود.

محمدباقر مولایی فر، فرماندار شهرستان کردکوی نیز با اشاره به افتتاح خانه فرهنگ، گفت: توسعه فرهنگی همواره بر توسعه اجتماعی و اقتصادی مقدم‌تر است و سعی خواهیم کرد تا با همت بیشتری در این حوزه قدم برداریم.

محمدابراهیم جرجانی، شهردار کردکوی نیز خانه های فرهنگ را پل ارتباطی بین شهرداری و مدیریت شهری با شهروندان در محلات مختلف برشمرد و افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به خانه‌های فرهنگ مشکلات و مسائل مخل زندگی خود را اطلاع‌رسانی کنند و طرح و پروژه خود را به مدیران و مسئولان شهری ارائه کنند.

خوانش سرود«سلام فرمانده» توسط نوجوانان دختر، اهدای جوایز مسابقه بزرگداشت سوم خرداد و تقدیر از مادر شهید سیدغفور بنی عقیل از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =