یک عنوان برگزیده و دو شایسته تقدیر سهم کانون استان اردبیل شد

فراخوان مسابقه عکاسی «من کجای این سرزمین هستم» برگزیدگان خود را شناخت و شرکت‌کنندگان کانون پرورش فکری استان اردبیل به یک عنوان برگزیده و ۲ شایسته تقدیر دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، فراخوان این مسابقه کشوری، زمستان سال ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان انتشار یافت و گروه‌های سنی ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+ (نوجوان) ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران)، از مخاطبان این مسابقه محسوب می‌شدند.

گروه‌ داوری متشکل از: علیرضا کریمی صارمی، رییس هیات داوران، مامک یحیی‌پور، رییس گروه هنرهای تجسمی و حوری داودی، مدرس انجمن عکاسان سیستان و بلوچستان، از میان ۱۴۰۰ اثر ارسالی، ۱۳ اثر را برگزیده و ۲۲ اثر را شایسته‌ی تقدیر اعلام کرد که کانون استان اردبیل با ارسال ۴۵ اثر در این رویداد هنری شرکت کرده بود.

برهمین اساس «نرگس پورعلی» از مربیان هنری کانون مشگین‌شهر، عنوان شایسته تقدیر گروه سنی بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان) را به خود اختصاص‌داد و عنوان برگزیده گروه‌های سنی ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) به آرمان اسماعیان از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل رسید.

اثر آرمان اسماعیان، برگزیده در فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»

هم‌چنین «محدثه شهبازی» در گروه سنی ۱۲+ (نونگاه) از کانون شهرستان گرمی شایسته تقدیر شناخته شد.

اثر محدثه شهبازی، تقدیر شده در فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»

شایان‌ذکر است، آیین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم» یکم خرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسوولان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =