کد خبر: 315087
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
بازدید 171
دیدار مربیان هنری مراکز تهران با سرپرست اداره کل کانون این استان

مربیان هنری مراکز کانون استان تهران در نشستی حضوری، با سیدعلی حسینی، سرپرست اداره کل کانون این استان به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به منظور برنامه‌ریزی برای کارگاه‌های مجازی و حضوری فصل تابسـتان، جلسه‌ی تعامـل  و هم اندیشـی بـا مربیان هنری مراکز در سالن اجتماعات اداره کل کانون اسـتان برگزار شد.

این جلسه با حضور سیدعلی حسینی سرپرست کانون استان، معاون فرهنگی، رئیس امور مالی ، رئیس امور اداری ، کارشناس مسئول و کارشناسان واحد هنری و ۴۰ نفر از مربیان نقاشی، سفالگری و خوشنویسی برگزار شد.

در ابتدا سیدعلی حسینی ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران مراکز و قدردانی از زحمات آنان به بیان مواردی در خصوص نحوه‌ی اجرا و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های مجازی و حضوری در زمینه‌های مختلف هنری پرداخت. 

بخش پراهمیت این نشست، دغدغه‌ها و چالش‌های مربیان هنری بود که با حضور سیدعلی حسینی مجال ابراز و فرصت طرح آن پیش آمده بود. مربیان هنری مراکز کانون استان تهران، نسبت به وضعیت دریافتی و قراردادهای خود گلایه‌مند بوده و درخواست های خود از جمله افزایش حقوق، افزایش ساعت و توجه به مسافت میان محل زندگی و محل کار را با سرپرست اداره کل کانون تهران در میان گذاشتند.

حسینی ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده و قول مساعدت حداکثری در چارچوب قانون و حوزه‌ی اختیارات خود ابراز داشت؛ برخی از این موارد در حوزه‌ی اختیار و صلاحیت مدیر استان بوده که بر اساس قوانین و منابع و اعتبارات موجود سعی در مرتفع کردن آنها داریم. وی افزود: تصمیم گیری در خصوص بخشی دیگر از این مسائل خارج از اختیار و مسئولیت کانون استان بوده و مستلزم مکاتبات اداری با ستاد مرکزی یا اخذ مجوز های لازم از سازمان اداری استخدامی کشور است که در همین زمینه نیز کانون استان نهایت تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات همکاران از طریق مراجع قانونی به کار خواهد بست. 

در ادامه مربیان هنری به طرح مسائل و موارد خود در زمینه‌های مختلف هنری، مالی و اداری پرداختند و کارشناسان واحد هنری و روسای اداری و مالی به ابهامات و مسائل مربیان پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =