درخشش مسئول و عضو مرکز کانون تفت

مسئول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تفت رتبه برتر کشوری در قصه‌گویی جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نقل از کتابخانه‌های عمومی استان یزد، یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با حضور مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی؛ جمعی از مدیران فرهنگی کشور و نهاد کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان به فرهنگ منور رضوی، به میزبانی شهر شیراز و در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم، شاه چراغ علیه‌السلام برگزار شد.
در این مراسم از برگزیدگان ملی جشنواره در بخش‌های پویش کتابخوان، مسابقات کتابخوانی چهارگزینه‌ای فردی و خانوادگی، مسابقات نقاشی کودک و خردسال، شعر، قصه‌گویی، داستانک، تولید آثار هنری، چاپ و انتشار منابع و مروجان فرهنگ رضوی تقدیر به عمل آمد.
استان یزد نیز در این دوره از جشنواره شش برگزیده ملی داشت.
سمیه فلاح، مسئول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تفت در بخش قصه‌گویی بزرگسال حائز رتبه برتر کشوری شد. 
شادی مرادی از اعضای کانون شهرستان تفت نیز برگزیده در بخش تولید آثار هنری شد.
گفتنی است، در این دوره از جشنواره بیش از یک میلیون نفر از مردم کشورمان مشارکت داشتند که سهم استان یزد ۲۴ هزار و ۲۹۵ نفر شرکت‌کننده بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =