کد خبر: 315241
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
بازدید 173
معرفی کانون در برنامه استانی «روز دختر»

جمعی از اعضای کانون با همراهی سرپرست کانون استان و کارشناسان در برنامه استانی گرامی داشت«روز دختر» کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و فعالیت‌های آن را معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه جمعی از اعضا و کارشناسان کانون در ویژه برنامه روز دختر که به همت استانداری البرز و به منظور رونمایی کتاب «دختر بیست۲۰» نوشته «مجید ملامحمدی» و تجلیل از جمعی از دختران استان برگزار شده بود، حضور یافتند.

رها باقری مطلق، عضو مرکز شماره ۴ کانون کرج در این برنامه، قصه«نگهبان چشمه» را قصه‌گویی کرد، گروه نمایشی «فانوس خیال» به سرپرستی «کیوان اقبالی» و با دعوت کانون از این گروه ویژه برنامه نمایشی موزیکال و شادی را اجرا کردند، اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط اعضای دختر مرکز مجتمع کرج و معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجید ملامحمدی و کتاب‌های ای نویسنده از جمله آواز مرغ باران، عسل مجانی، آهوی غمگین، در انتطار مهمانی و مادر مسیحی من،  توسط «سمانه موسوی» عضو نوجوان مرکز شماره ۴ کرج، انجام شد .

این عضو برتر قصه‌گو، اجرای برنامه را نیز بر عهده داشته و در این نشست استانی از کودکان و نوجوانان برای عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مطالعه کتاب‌های خوب از نویسندگان خوب دعوت کرد.

«مجید ملا محمدی»، نویسنده کتاب نیز در بخشی از سخنانش در این آیین به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های شاخص و اثرگذار آن اشاره کرد.

گرامی داشت  روز دختر و دهه کرامت در کرج

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)  و آغاز دهه کرامت این روز را که به نام «روز دختر» نامیده شده گرامی داشتند.

بر همین اساس مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری استان البرز نیز  ویژه برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده و اجرا کردند.

 جمعی از اعضای مرکز هشتگرد، شعر «گل نورانی» سروده «علی باباجانی» را شعرخوانی کرده ویدیوی این شعرخوانی را در فضاهای مجازی منتتشر کردند.

تعدادی از کارشناسان کانون البرز و مربی بخش سیار نیز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در شهرک امیرالمومنین کمالشهر کرج و اجرای فعالیت‌های متنوع مانند اجرای سرود" سلام فرمانده"، معرفی شخصیت حضرت معصومه و معرفی روز دختر، شعرخوانی از کتاب "آمدی در شهر ما گل کاشتی"، اجرای قصه نمایش " فرشته ای از آسمون "،پخش انیمیشن "بارون میاد جرجر" و بازی و مسابقه این روز را گرامی داشتند.

معرفی شخصیت حضرت معصومه(س)، شعر خوانی، کاردستی،خوشنویسی، بازی، قصه‌گویی و تصویرگری داستان «فرشته‌ای از آسمون» از فعالیت‌هایی بود که در مراکز مجتمع، ۳،۱ و ۴ کانون کرج اجرا شد. . 

دیگر برنامه ویژه این روز اجرای زنده قصه‌گویی در صفحه رسمی انجمن توسط سپیده داداش زاده مربی فرهنگی مرکز مجتمع بود  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =