حضور مدیرکل  دفتر مرکزی حراست کانون کشور در خراسان رضوی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ۱۱ و ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ میزبان مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون کشور بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در جریان حضور مهدی بشیری گودرزی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در مشهد،   جلسه‌ای با مدیرکل و مسئول حراست کانون استان تشکیل و دیدار با همکاران ستاد، بازدید از مراکز فرهنگی مشهد و کانون زبان ایران صورت گرفت.

در ابتدای جلسه مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در خصوص وظایف حوزه حراست صحبت کرده و بیان داشت: مهمترین نکته این است که مدیرکل و حراست در کنار هم باشند و در همه امور مشورت داشته باشند تا از  بوجود آمدن مشکلات پیشگیری شود. ایشان تاکید داشتند که وظیفه حراست پیشگیری از وقوع حوادث و تخلفات است و نه مچگیری و با در نظر گرفتن همین رویکرد، مسئولین حراستی دارای عملکرد خوب هستند که آمار وقوع حوادث و تخلفات کمتری در حیطه کاریشان دیده می‌شود.

 ایشان همچنین به این نکته اشاره داشتند که اولین مدیر و مسئول حراست در هر مجموعه،   مدیرکل آن مجموعه است که وظیفه حفظ و نگهداری آن سازمان را به عهده دارد.

بشیری علاوه بر اشاره به اهمیت آرامش و امنیت در پیشبرد امور فرهنگی، آن را لازمه محیط کار با کودکان دانست.

در ادامه جلسه ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در مشهد اذعان داشت: خوشبختانه در کانون استان با توجه به همراهی خوب همکاران و فضای امن و آرامی که قطعا بخش مهمی از آن به رویکرد و نگاه مجموعه حراست کانون و استان برمی‌گردد؛ شرایط برای پیشبرد اهداف و رسالت کاری و خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان بسیار آماده و مهیاست. وی ضمن اشاره به شرایط ویژه مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و همچنین تعاملات برون‌سازمانی سازنده با سایر نهادها و سازمانها، گزارشی از فعالیتها اخیر کانون استان ارائه داد.

پس از پایان این جلسه، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور ضمن سرزدن به همکاران مجموعه ستاد ضمن گفتگوی دوستانه، جویای نظرات و موارد آنها شد.

بشیری همچنین از مراکز فرهنگی شماره ۷ و ۱۰ و ۲مشهد بازدید نموده و با همکاران مراکز گفتگو داشت. در جریان این بازدید، مسئولین مراکز و مربیان، موارد و پیشنهادات خود را در زمینه‌ی مشکلات مراکز، کمبود نیرو و مشکلات حفاظتی و امنیتی با مدیرکل حراست کشور مطرح کردند.

بازدید از مجموعه کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی و برگزاری جلسه با رئیس کانون زبان استان، مسئول حراست کانون پرورش فکری  استان و کارکنان این مجموعه نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید دو روزه بود.

بشیری در گفتگو با همکاران این مجموعه به همکاری و همراهی میان کانون پرورش فکری و کانون زبان تاکید داشته و افزود: کانون پرورش فکری و کانون زبان مکمل همدیگر هستند و باید در حل مسائل پشتیبان هم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =