کد خبر: 315388
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مشارکت کانون استان کردستان در همایش سلام فرمانده

همایش سلام فرمانده عصر دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان دهه نودی سنندجی در سالن آزادی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مربیان مراکز کانون سنندج با حضور در همایش و با منقوش نمودن صورت کودکان و نوجوانان حاضر در همایش به پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران بر زیبایی این حضور و همدلی افزودند.

 نماینده ولی فقیه در کردستان عصر دوشنبه در این همایش، دلایل اصلی نهادینه شدن سرود سلام فرمانده بین مردم کشورمان را معنویت و انقلابی بودن آن دانست کرد و گفت: حماسی و پرشور بودن، شخصیت پردازی، مقاومت و ایستادگی و توجه به امامت و حضرت ولی عصر(عج) از دیگر دلایل این مهم عنوان کرد.

استاندار کردستان امروز در اجتماع بزرگ سلام فرمانده که در سنندج برگزار شد، گفت: امروز دهه نودی‌ها اعلام آمادگی می‌کنند تا این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

اسماعیل زارعی‌کوشا ضمن تبریک میلاد علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت سالگرد آغاز رهبری رهبر معظم انقلاب،امروز همه عالم می‌دانند که این انقلاب به رهبری داهیانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از گردنه‌های سخت عبور کرد و روز به‌روز بر عزت این انقلاب افزوده شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور شما حاضران در این همایش، نشانه ای از احترام و دوستداری شما نسبت به ولایت و امام زمان (عج) است و آمده‌اید سربازی خود را به رهبری و امام زمان(عج) اعلام کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =