نشست شورای اداری نیمروز با موضوع کمک به توسعه‌ی فعالیت‌های کانون پرورش فکری در این شهرستان

اعضای شورای اداری شهرستان نیمروز با موضوع بررسی راه‌کارهای کمک به توسعه‌ی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این شهرستان جلسه‌ای تشکیل دادند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست شورای اداری شهرستان نیمروز با موضوع کمک به توسعه‌ی فعالیت‌های کانون در این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام مجتبی اشرفیان، امام جمعه‌ی نیمروز با اشاره به تهدیدهایی که در کمین اندیشه و خرد کودکان و نوجوانان است، گفت: در این عصر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم‌ترین وظیفه را در حوزه‌ی کودک و نوجوان دارد و برای توفیق در این کار همراهی و همکاری همه‌ی سازمان‌ها، امری ضروری است.

فرماندار نیمروز، حبیب‌الله راهداری نیز کودکان و نوجوانان را سرمایه‌های هر کشوری دانست که برای حفظ آنان باید تلاش کرد و در ادامه از کانون و فعالیت‌های آن به عنوان راهی موثر در پرورش استعدادهای این سرمایه‌های گرانبها نام برد.

گفتنی است در ابتدای جلسه، فهیمه مقربی، مربی فرهنگی و نماینده‌ی کانون در نشست شورای اداری شهرستان به فعالیت‌های کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد و در ادامه از نقش کتابخانه‌های سیار در ارایه‌ی این خدمات به مناطق و روستاهای فاقد پایگاه‌های فرهنگی و تاثیر آن سخن گفت.

در پایان این نشست، که با قدردانی مسئولان از ارایه‌ی خدمات کانون برای کودکان و نوجوانان همراه بود، مصوب شد همه‌ی ادارات و سازمان‌ها در معرفی استعدادها به مربیان مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز کمک کنند و با ارسال کارشناس، در برگزاری کارگاه‌ها به کانون یاری رسانند.

امام جمعه، فرماندار و معاونان، بسیج، نیروی انتظامی، معاون آموزش و پرورش و روسای هلال احمر، نهاد کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی از جمله حاضران در جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =