کد خبر: 315572
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
سومین جلسه شعر «شوق حضور» برگزار شد

مرکز آفرینش‌های ادبی استان خراسان رضوی در دهه کرامت سومین جلسه شعر «شوق حضور» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی سمیه سلامی‌راد کارشناس ادبی مرکز آفرینش‌های ادبی با اعلام این خبر گفت: این برنامه که ظهر شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری و همزمان مجازی برگزار شد با حضور کارشناسان ستاد و کارشناسان ادبی کشور و اعضای انجمن شاعران نوجوان کشور همراه شد.

در این برنامه که با شعرخوانی ۲۵ مربی و عضو همراه بود ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن تبریک میلاد با برکت امام رضا (علیه السلام) گفت: این ساحت، مکان امن الهی است و به برکت وجود مبارک ایشان ما هر ساله شاهد حضور علاقمندان و زائران امام هشتم (ع) در مشهد مقدس هستیم. بنابراین باید امکانات لازم در این روز را فراهم آوریم تا به عنوان حلقه واسط دل های پاک در این علقه ما هم شریک شویم. در این شهر مبارک همه ما که در محضر آقا علی بن موسی الرضا(ع) تفکر کرده و تولید اثر داریم به واقع خادم الرضائیم.

سلامی‌راد ادامه داد: شعرخوانی محبوبه بزم آرا معاون فرهنگی اداره کل، منیره هاشمی، زهرا محدثی، اطهر سید موسوی، ناهید ترشیزی و محمود خرقانی، عاطفه رنگ آمیز طوسی، از مربیان استان و مریم اسلامی و زهرا پردل از کارشناسان ستاد و کشور و اعضای انجمن‌های ادبی استان و کشور و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این نشست بود.

گفتنی است ۷۰ مربی و شرکت کننده در این برنامه به صورت حضوری و مجازی شرکت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =