نخستین گردهمایی حضوری مسئولین مراکز کانون حوزه شمال استان بوشهر

گردهمایی حوزه ی ۲ مربیان مسئول مراکز کانون استان بوشهردر سال ۱۴۰۱، ۲۲ خرداد ماه به میزبانی مرکز فرهنگی هنری گناوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این نشست مشترک که  با حضور مدیرکل،معاون ، مسئولین مراکز فرهنگی هنری  شمال استان بوشهر (دیلم ، گناوه ، بندر ریگ ،برازجان،شبانکاره و کتابخانه سیاردشتستان) و مسئولان واحدهای ستادی( کارشناسان فرهنگی،هنری،ادبی،انفورماتیک،ارزیابی عملکرد،اداری،آموزش و پژوهش،طرح های عمرانی ،مالی و روابط عمومی) کانون استان در آن حضور داشتند در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد.

سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن ابراز خرسندی ازفروکش کردن بیماری کرونا و امکان برگزاری جلسات حضوری ،ابراز امیدواری کرد که با برگشت فعالیت های مراکز به شرایط عادی و فعالیت های حضوری شاهد بازخورد بهتر و بالارفتن عملکرد مراکز خواهیم بود.

وی اولویت اصلی کانون استان را تقویت مراکز فرهنگی هنری و خدمت رسانی هر چه بهتر به کودکان و نوجوانان بیان کرد.

در این نشست همچنین مسئولان واحدهای ستادی کانون استان در حوزه های مسئولیت خود با مربیان مسئول مراکز بحث و تبادل نظر کردند .

افزایش کارگاه‌های تخصصی حضوری، جذب و پایدارسازی اعضای کودک و نوجوان در مراکز کانون، ارتقای کیفی حضور کودکان و نوجوانان در فراخوان‌های هنری و ادبی ملی و بین المللی از جمله مباحث مطرح شده در این گردهمایی بود.

برای دیدن سایر عکس ها روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =