کد خبر: 315649
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
بازدید 341
دیدار سرپرست کانون استان تهران با فرماندار فیروزکوه

سیدعلی حسینی سرپرست کانون استان تهران با حضور در فرمانداری فیرزوکوه، با ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛سید علی حسینی سرپرست کانون استان تهران با حضور در فرمانداری فیروزکوه با ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست سیدعلی حسینی با اشاره به نوع و نحوه‌ی برگزاری و اجرای فعالیت‌های کانون استان تهران، به تشریح کمی و کیفی برنامه‌های کانون، جهت پرورش استعدادهای گروه‌های سنی مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی پرداخت. 

گفتنی است این دیدار با حضور معاونین فرماندار، حمید طاهری کارشناس عمرانی و طرح های ساختمانی کانون استان تهران و یزدانی سرپرست کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه با هدف  بازدید و مذاکره در خصوص نوسازی و افتتاح ساختمان شماره ۲ کانون پرورش فکری فیروزکوه واقع در خیابان پاسداران جنب بانک ملی، افزایش نیروی انسانی متخصص و  حضور تریلی کانون (کانون سیار) در فیروزکوه و ارجمند جهت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری مانند نمایش، قصه گویی، اوریگامی و... در دو روز متوالی (یک روز فیروزکوه و یک روز ارجمند) و بررسی جوانب در خصوص حضور کانون سیار در مناطق گردشگری تنگه واشی و خمده  انجام شد.

لازم به ذکر است، بعد از این دیدار از ساختمان‌ شماره ۱ کانون واقع در سایت اداری و تصمیم در جهت جذب بودجه لازم و شروع پروژه تعمیرات اساسی و برطرف کردن نشست بخشی از ورودی ساختمان مرکز بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =